Asociaţia Facultăţilor de
Economie din România
 
 

 

 

 






 

Profesor univ. dr. Nicolae BIBU
Universitatea de Vest, Timişoara

 

INVESTITORII VERSUS MANAGERII: COOPERARE ŞI CONTROL
Cătălina-Elena NEAGU, ASE Bucureşti, Facultatea de Comerţ
Oana-Maria NEAGU, ASE Bucureşti, Facultatea de Comerţ
Ioana-Maria MARIN, ASE Bucureşti, Facultatea de Comerţ

KISS (KEEP IT SMART AND SIMPLE). O POVESTE DESPRE CALITĂŢILE UNEI COMPANII VIZIONARE
Ioan Daniel LOJIGAN, Universitatea „Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca, Facultatea de Business

MANAGEMENTUL ACTIVITĂŢII ÎNTREPRINDERII
Valentin I. LEONTI, Universitatea „Al. I Cuza”, Iaşi, Facultatea de Economie şi Administrare a Afacerilor

CAPITALUL INTANGIBIL –RESURSĂ VITALĂ A ORGANIZAŢIEI SECOLULUI XXI
Adina COZMA, Universitatea Oradea, Facultatea de Ştiinţe Economice
Lidia POPA, Universitatea Oradea, Facultatea de Ştiinţe Economice

PROVOCĂRILE SOCIETAŢII INFORMAŢIONALE PENTRU ORGANIZAŢIA ECONOMICĂ A SECOLULUI XXI
Anca MĂNIGUŢIU, Universitatea Oradea, Facultatea de Ştiinţe Economice
Anita MAJOR, Universitatea Oradea, Facultatea de Ştiinţe Economice

EXIGENŢE CONTEMPORANE PRIVIND MANAGEMENTUL CALITĂŢII STUDIU DE CAZ: UNITĂŢI SANITARE
Suzana STĂNESCU, Universitatea „Constantin Brâncoveanu”, Piteşti, Facultatea Management Marketing în Afaceri Economice

ORGANIZAREA MANAGERIALĂ
Laviniu-Sergiu POENARU, Universitatea Oradea, Facultatea de Ştiinţe Economice

ANTREPRENORIATUL SOCIAL ŞI ROLUL SĂU ÎN DEZVOLTAREA SOCIALĂ
Elisabeta Loredana ORHEI, „Universitatea de Vest”, Timişoara, Facultatea de Ştiinţe Economice

MANAGEMENTUL DE PROIECT ÎN SOCIETATEA INFORMAŢIONALĂ
Alexandru Cosmin TUDORA, Universitatea „Valahia”, Târgovişte, Facultatea de Ştiinţe Economice
Florin DAN, Universitatea „Valahia”, Târgovişte, Facultatea de Ştiinţe Economice

MANAGEMENTUL IDENTITATII DE MARCĂ ŞI REBRANDING-UL
Daniel NECULAI, Universitatea „Dunărea de Jos”,  Galaţi, Facultatea de Ştiinţe Economice

Comunicarea – funcţie managerială în managementul prin proiecte
Ana-Maria UDREA, Universitatea „Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca, Facultaea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor

IDENTIFICAREA STILURILOR DE MANAGEMENT
George POPESCU, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrare a Afacerilor
Adela VIDU, Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrare a Afacerilor